کریتور مود (Creator mode) لینکدین چیست؟

همه‌چیز دربارۀ Creator Mode لینکدین

کریتور مود (Creator Mode) قابلیتی مربوط به تنظیمات حساب کاربری در لینکدین است که می‌تواند به شما در رشد و اثرگذاری بیشتر در این پلتفرم کمک کند. این قابلیت، یکی از به‌روزرسانی‌های رایگان لینکدین است که در اوایل سال ۲۰۲۱ در اختیار افراد قرار گرفت.

می‌توان گفته که قابلیت Creator Mode، یکی از بهترین قابلیت‌های لینکدین برای افرادی است که در این پلتفرم به‌طور منظم محتوا تولید می‌کنند؛ اما چطور و چگونه؟ در ادامۀ این مطلب از وی‌پدیا به شما می‌گویم.

Creator Mode؛ ابزاری برای رشد پرسونال برندینگ

کریتور مود به شما این امکان را می‌دهد که تولید محتواهای خود را به‌صورت هدفمندتر انجام دهید و اگر در تلاش برای شکل‌‌دادن به برند شخصی خود هستید، این قابلیت عصای دست شما خواهد بود. کریتور مود امکان انتخاب ۵ هشتگ را در اختیار شما قرار می‌دهد؛ این هشتگ‌ها در اصل باید موضوعاتی را در بر بگیرند که شما دربارۀ آن‌ها بیشتر محتوا تولید می‌کنید.

با فعال‌کردن حالت Creator Mode تغییراتی در حساب کاربری شما اتفاق می‌افتد که از این تغییرات می‌توانید در راستای تولید محتوای اصولی‌تر و هدفمندتر استفاده کنید. بنابراین، در این شرایط، احتمال دیده‌شدن شما در صفحۀ Feed دیگران افزایش پیدا می‌کند.

چگونه در ۷ مرحله کریتور مود را روشن کنیم؟

برای روشن‌کردن حالت کریتور مود، ۷ مرحلۀ زیر را دنبال کنید:

  1. روی آیکون Me در بالای صفحۀ اصلی لینکدین خود کلیک کنید.
  2. سپس روی View Profile کلیک کنید.
  3. در صفحۀ پروفایل خود پایین‌تر بروید تا به قسمت Resources برسید.
  4. حالا روی Creator mode: Off کلیک کنید.
  5. سپس در پنجرۀ بازشده، روی کلمۀ Next کلیک کنید.
  6. از قسمت Topics می‌توانید هشتگ‌های دلخواه خود را مرتبط با موضوعاتی که بیشتر پیرامون آن‌ها صحبت می‌کنید، انتخاب کنید.
  7. سپس روی Done کلیک کنید.

برای ویرایش هشتگ‌ها یا خاموش‌کردن حالت Creator Mode، ۳ مرحلۀ زیر را دنبال کنید:

  1. روی آیکون Me در بالای صفحۀ اصلی لینکدین خود کلیک کنید.
  2. روی View Profile کلیک کنید.
  3. از قسمت Resources، روی Creator mode: On کلیک کنید.

با فعال‌کردن حالت کریتور مود، چه اتفاقی می‌افتد؟

با فعال‌شدن این قابلیت، تغییراتی در حساب کاربری شما اتفاق می‌افتد که شامل ۴ مورد زیر است:

  1. تغییر دکمۀ Connect به Follow: دکمۀ Connect در حساب کاربری شما به Follow تغییر می‌کند و به‌جای نمایش تعداد کانکشن‌ها، تعداد فالوئرهای شما نمایش داده می‌شود.
  2. هشتگ‌های هدفمند: می‌توانید در حساب کاربری خود، موضوعاتی را که دربارۀ آن‌ها محتوا تولید می‌کنید، به‌صورت هشتگ به نمایش بگذارید. به‌ این ‌ترتیب، بازدید‌کنندگانتان متوجه می‌شوند که شما به‌طور کلی دربارۀ چه موضوعاتی صحبت می‌کنید.
  3. نمایش محتوا در بخش Featured و Activity : اصلی‌ترین محتواهای شما در بخش‌های Featured و Activity هایلایت می‌شوند و به ‌این ‌ترتیب، احتمال بیشتر‌دیده‌شدن آن‌ها توسط دیگران، افزایش پیدا می‌کند.
  4. دسترسی به پخش لایو و خبرنامه: علاوه بر تغییرات حساب کاربری، امکان پخش ویدئوی لایو با مخاطبان و تعامل با آن‌‌ها هم وجود دارد. شما همچنین می‌توانید خبرنامۀ لینکدین را راه‌اندازی کنید و با فعالیت در آن، مخاطبان خود را افزایش دهید.

پیشنهاد می‌کنم برای آشنایی بیشتر با قابلیت لایو لینکدین، محتوای «لایو لینکدین چیست؟ چطور در لینکدین لایو برگزار کنیم؟» را بخوایند.

۲ مزیت استفاده از حالت Creator Mode لینکدین

استفاده از این ویژگی خاص برای کاربران لینکدین، خصوصاً افرادی که می‌خواهند مخاطبان مناسبی برای محتواهای خود پیدا کنند، ۲ مزیت مهم را به‌ دنبال دارد:

۱) افزایش فالوئر

تقریباً ۵۰٪ افراد از طریق حساب کاربری شما به فالوئرهایتان می‌پیوندند. به کمک حالت Creator Mode می‌توانید مخاطبان هدف خود را افزایش دهید؛ زیرا افرادی که علاقه‌مند به موضوعاتی هستند که شما دربارۀ آن‌ها محتوا تولید می‌کنید، شما را دنبال خواهند کرد.

در این امکان، گزینۀ Connect به Follow تبدیل می‌شود، اما گزینۀ Connect هم همچنان در دسترس خواهد بود. پیشنهاد می‌کنم محتوای «چگونه در لینکدین دکمۀ Connect را به Follow تغییر بدهیم؟» را بخوانید.

۲) تولید محتوای هدفمند

به کمک قابلیت کریر مود، شما می‌توانید محتواهای خود را به‌صورت کاملاً هدفمند و مطابق با خواست و علاقۀ خود تولید کرده و مخاطبان مرتبط را جذب کنید. به کمک امکانات مختلفی که این قابلیت در اختیارتان قرار می‌دهد، صدای شما واضح‌تر و بهتر به گوش مخاطبانتان می‌رسد.

۴.۲/۵ | (۵ امتیاز) امتیازت با موفقیت ثبت شد!
مطالب پیشنهادی ما:
1 نظر
  1. بیژن محمدی می گوید

    عالی بود

نظر شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.