🎧 پادکست: برنامۀ بودجه برای تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ

قسمت 5

بیاین این موقعیت رو با هم تصور کنیم، شرکتتون قصد داره، طراحی سایتش رو تغییر بده و شما مسئولیت اینکار رو به عهده دارین.اصلا چرا راه دور بریم؟ کسب‌وکار نوپای شما حالا جون گرفته و دیگه نوپا نیست و می‌خواین دستی به سر و روی سایتتون بکشین. قاعدتا اولین سوالی که به ذهنتون میاد اینه که: ریدیزاین سایت چه‌قدر براتون خرج برمی‌داره؟

خب، جواب معمولا اینه که: «بستگی داره». فقط قصدتون اینه که یه تمپلیت جدید و آماده بخرین و چندتایی دکمه فراخوان عمل یا همون CTA به سایت اضافه کنین؟ یا اینکه تغییرات اساسیه و می‌خواین از اول کد بزنین؟

اینجاست که اهمیت اختصاص دادن بخشی از سند برنامه‌ریزی بازاریابی به بودجه رو کاملا می‌تونیم درک کنیم. برنامه بودجه به ما کمک می‌کنه تا هزینۀ هر قسمت رو با تقریب خوبی تخمین بزنیم و در آخر بتونیم مقایسه کنیم که هزینه واقعی که صرف پروژه شده چه‌قدر از مسیر تدوین شده در این برنامه، انحراف داره. نتایج می‌تونه کمک خیلی بزرگی به برنامه‌های بعدی ما بکنه.

تو این قسمت از صباکست، موضوع بودجه‌بندی بازاریابی رو انتخاب کردیم، قصدمون اینه که قدم‌های مهم در بودجه‌بندی بازاریابی رو با هم مرور کنیم و روش‌های مختلف تدوین این برنامه رو یاد بگیریم، اما قبلش ببینیم اصلا منظور از بودجه‌ی‌ بازاریابی چیه؟

«برنامۀ بودجه برای تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ» را در پادگیرهای زیر گوش کنید:

 

۵/۵ | (۱ امتیاز) امتیازت با موفقیت ثبت شد!
مطالب پیشنهادی ما:

نظر شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.