لغت‌نامۀ صباویژن راه‌اندازی شد!

معرفی بیش از 700 واژۀ تخصصی

دنیای دیجیتال مارکتینگ دنیایی گسترده است و با رشد سریع فناوری، مدام گسترده‌تر می‌شود. برای موفقیت در این حوزه، باید مقاله‌ها، راهنماها و سایر منابعی را که اغلب به انگلیسی نوشته می‌شوند، مطالعه کرد و فهمید. این حوزه، سرشار از اصطلاحات تخصصی، عبارت‌های فنی و مخفف‌هایی است که بدون دانستن معنای دقیق آن‌ها، درک منابع مرتبط ممکن نخواهد بود؛ واژگانی که گاه زاییدۀ همین حوزه‌اند و گاه با واژگان سایر حوزه‌ها مشترک‌اند، اما در بازاریابی دیجیتال معنایی تخصصی یافته‌اند.

پس، دسترسی به یک لغت‌نامۀ جامع تبلیغات و بازاریابی دیجیتال، برای هر تازه‌وارد و متخصصی در این حوزه، ضروری و بسیار راهگشا است. ما در صباویژن این لغت‌نامه را در اختیار شما قرار داده‌ایم.

لغت‌نامۀ صباویژن چه ویژگی‌هایی دارد؟

در فرایند تدوین لغت‌نامه، قبل از هر چیز، ۲۷ لغت‌نامۀ موجود در فضای وب فارسی را بررسی کردیم. لغت‌نامۀ صباویژن دارای سه ویژگی اصلی است که آن را از سایر لغت‌نامه‌ها متمایز می‌کند:

  • لغت‌نامۀ صباویژن، جامع است. ما سعی کرده‌ایم همۀ واژگان پرکاربرد را در این لغت‌نامه بگنجانیم؛ در‌حالی‌که سایر لغت‌نامه‌های موجود، تنها تعداد معدودی از واژگان پرکاربرد این حوزه را شامل می‌شوند و کاربر برای ترجمه و فهم کامل یک متن، ناگزیر است هم‌زمان به چندین فرهنگ لغت مراجعه کند.
  • لغت‌نامۀ صباویژن، دقیق است. ما در این لغت‌نامه با بررسی مراجع معتبر فارسی و انگلیسی، معانی دقیق هر واژه را آورده‌ایم؛ در‌حالی‌که اغلب لغت‌نامه‌های موجود، معانی واژگان را از منابع دیگر وب فارسی تکرار کرده‌اند، بدون اینکه درستی و دقت آن‌ها را بررسی کرده باشند. بنابراین، در برخی موارد، با تکرار معانی نادرست و نادقیق در چند منبع مختلف مواجه می‌شویم که تشخیص را برای افراد تازه‌کار دشوار می‌کند.
  • لغت‌نامۀ صباویژن، کل حوزۀ تبلیغات و بازایابی دیجیتال را پوشش می‌دهد. در‌حالی‌که سایر واژه‌نامه‌های موجود، با تمرکز بر یک بخش از حوزۀ گستردۀ تبلیغات و بازاریابی دیجیتال نوشته شده‌اند و سایر بخش‌ها در آن‌ها مغفول مانده است. برای مثال، سئو، بازاریابی محتوایی، تبلیغات یا وب، تنها بخش‌هایی است که به آن‌ها پرداخته‌اند.

ضمن اینکه لغت‌نامۀ صباویژن، ۳ ارزش افزوده نیز دارد:

  • به‌طور مرتب و ماهیانه تعدادی لغت جدید به آن اضافه می‌شود. هرچند ما در همین نسخۀ اولیه نیز تمام لغت‌های پرکاربرد این حوزه را پوشش داده‌ایم.
  • در این لغت‌نامه، مفهوم کلی و دقیق هر واژه‌ای به‌طور مختصر ارائه شده است؛ اما برای جزئیات و توضیحات بیشتر می‌توانید به مطالب دیگر وی‌پدیا نیز سر بزنید. حتی می‌توانید نوشتن یک مطلب را از طریق سرویس مطلب درخواستی به ما سفارش بدهید.
  • اگر احیاناً واژۀ مدنظرتان را در این لغت‌نامه نیافتید، می‌توانید از طریق نشانی content@sabavision.com به ما اعلام کنید تا آن را در به‌روزرسانی‌های آتی اضافه کنیم.

برای دسترسی به لغت‌نامۀ صباویژن، روی دکمۀ زیر کلیک کنید.

لغت‌نامه

۵/۵ | (۷ امتیاز) امتیازت با موفقیت ثبت شد!
مطالب پیشنهادی ما:

نظر شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.